واردات اسپیکر یا بلندگوهای همراه از چین !!
نوشته شده توسط : روابط عمومی شرکت بازرگانی فیروزه

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 

واردات اسپیکر یا بلندگوهای همراه از چین !!

 

دسته دیگری که امروز به شدت فراگیر شده، تکنولوژی اسپیکر Multiroom است. این سیستم‌های اتصالی Wi-Fi از اپلیکیشن موبایل جامعی بهره می‌برند که تلفن، کامپیوتر، و حتی دستگاه‌های ذخیره‌سازی شما را به هم متصل می‌کنند. به وسیله این سیستم‌ها می‌توانید کل مجموعه موسیقی‌تان، و همچنین اپلیکیشن­های استریمی چون اسپاتیفای، پاندورا، اپل موزیک و … را استریم کنید. جالبتر اینکه، با افزودن اسپیکرهای multiroom بیشتر می‌توانید دستگاه‌های بیشتری را لینک کنید، که به شما اجازه می‌دهد تا محتوای صوتی را در تمام منزل پخش کرده یا به‌طور همزمان از هر کدام موسیقی‌های مختلف را پخش کنید. علاوه بر تمام این ویژگی‌ها، اسپیکرهای multiroom صدای باکیفیتی را ارائه می‌دهند که در بسیاری از سیستم‌ها، حداقل کیفیت CD است (البته بازهم این کیفیت به شدت به منبع صوتی شما بستگی دارد.) 

 

 

واردات اسپیکر

 

 

 

شرکت بازرگانی فیروزه دارای پیشینه کاری بیش از ۳۵ سال سابقه واردات کالا از چین می باشد. یکی از موارد واردات توسط این مجموعه واردات لوازم الکترونیک و لوازم جانبی موبایل به سفارش شرکتهای فعال در این زمینه  است. این شرکتها که به طور تخصصی در این زمینه  فعالیت دارند در حجم نسبتا بالایی خرید می کنند. شما خواننده محترم این مقاله که در کار ارائه و عرضه این اقلام هستید اگر تاکنون اقدام به وارد کردن اجناس مورد نظر خود اعم از انواع لوازم صوتی و تصویری به طور مستقیم نکرده اید ما شما را در این کار یاری می کنیم تا بتوانید در این زمینه با هزینه کمتر، تنوع بیشتری را در محصولات قابل ارائه خود داشته باشید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید. 

ادامه مطلب





:: برچسب‌ها: هزینه واردات اسپیکر , واردات انواع اسپیکر از چین , واردات لوازم صوتی و تصویری , واردات و ترخیص اسپیکر بلوتوث , ,
:: بازدید از این مطلب : 187
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 دی 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: